Een website moet voor u veel betekenen. De bedoeling van een website is om door bezoekers gevonden te worden en van daaruit iets te realiseren. Voor wie een webshop heeft, is dat normaal, maar ook zonder webshop is een website belangrijk. Inschrijvingen voor een nieuwsbrief verzamelen of mensen een offerte of informatie laten aanvragen bijvoorbeeld, om maar enkele mogelijkheden te noemen. Maar soms laten de cijfers te wensen over. Of misschien denkt u wel het maximum uit uw website te halen maar is dat in realiteit wel zo?
Al onmiddellijk alles buiten gooien en vervangen is misschien niet nodig. Een SEO-audit kan een uitkomst bieden. Een audit is een analyse van de huidige situatie, tot in de puntjes. Dit wil concreet zeggen dat we kijken naar uw huidige middelen en op basis daarvan conclusies formuleren.
- Hoe is de website technisch opgebouwd?
- Wat zijn de huidige link-metrics?
- Hoe doet uw website en bedrijf het binnen de sociale media?
- Is de inhoud volledig en correct?
- Spreekt uw website het juiste doelpubliek aan?
Op deze en andere vragen proberen we een antwoord te formuleren. Van daaruit vertrekken we dan om een aantal voorstellen te doen die uw huidige situatie zouden kunnen verbeteren. Op die manier komen we niet aandraven met allerlei dingen die wij niet goed achten, u begrijpt ook waarom ze een aanpassing zouden kunnen gebruiken.