Een mailing list hebben is een heel handige vorm van aan reclame doen. Wanneer een mailing list goed samengesteld is, dus wanneer uw mailing mensen bereikt die ook echt iets hebben aan uw bedrijf of uw producten, is het een win-winsituatie: u maakt winst en u helpt klanten verder.
Het lijkt heel simpel, een mailtje versturen, maar in wezen is het niet zo eenvoudig. Om te beginnen moet u genoeg e-mail adressen verzamelen, liefst nog van geïnteresseerde mensen. Een formulier op uw website plaatsen is een goed begin. Maar zijn er niet nog andere manieren om mensen te bereiken? En in hoeverre is dat legaal?
Een goede mailing moet wervend zijn, en informatief genoeg. Het laatste dat u wilt is overkomen als spam en direct naar de prullenbak verwezen worden: niet door de e-mail client van de ontvanger, maar zeker ook niet door de ontvanger zelf. Hoe moet een mailing eruit zien?
Wij helpen u bij het ganse proces. We bekijken samen of een mailing sturen voor u een interessante vorm van marketing kan zijn, en bepalen een strategie. Verder helpen we bij het kiezen van software voor het verzenden van mailings: de draaischijf van uw project. Dit systeem houdt alle gegevens bij over uw ontvangers in een databank: misschien zijn niet alle klanten in dezelfde productgroepen geïnteresseerd – dit systeem weet ze te triëren. Ook voor vragen over legale kwesties inzake het vergaren van e-mail adressen kan u bij ons terecht.