Conversie tracking is eigenlijk een van de handigste dingen die u op uw website kan invoeren. Met conversie tracking hebt u meteen een alziend oog op uw website. U komt dankzij deze handigheid te weten wat er eigenlijk gebeurt nadat een bezoeker op uw site terecht komt nadat er op een advertentie werd geklikt. Koopt hij of zij effectief iets aan, of geeft hij of zij aan geïnteresseerd te zijn in uw bedrijf door meer informatie aan te vragen bijvoorbeeld? Dat zijn dan uiteraard de bezoekers die u dient te blijven aantrekken.
Dankzij conversie tracking weet u perfect welke advertenties en welke zoektermen u iets opleveren en welke niet. Dit biedt een belangrijke basis om keuzes te maken inzake uw plan naar de toekomst toe: welke campagnes zijn de moeite om verder uit te breiden, of welke campagnes zet u beter stop? Het ultieme doel is een hoger return on investment bekomen natuurlijk.
Vooral eigenaars van een webshop doen er goed aan een op punt staand conversie tracking systeem aan hun site toe te voegen. Het zou prachtig zijn te weten welke zoektermen u een verkoop opleveren, en welke misschien wel een bezoek maar geen echte inkomsten, toch? Op die manier kan u uw doelpubliek nog beter bepalen en nog meer inspelen op de vraag die uw potentiële klanten hebben!
Het systeem kan door ons eenvoudig in uw website worden geïntegreerd. Conversie tracking werkt via cookies die op de computer van de bezoeker terecht komen. De privacy van uw bezoekers blijft echter wel gegarandeerd: wij gaan er prat op alles volgens de regels aan te pakken. Op die manier neemt u met uw website en de mogelijke inkomsten daaruit geen enkel risico.