U voert al een SEA-campagne? Dan bent u zich ongetwijfeld al bewust van wat SEA voor u kan betekenen. Doelbewuste bezoekers wilt u bereiken, op een eenduidige manier, voor termen waarvan u weet dat ze voor u iets kunnen opleveren. U houdt waarschijnlijk ook van de eenvoudigheid van het systeem: u hebt de touwtjes in handen, u kiest de termen, en u betaalt alleen wanneer er echt wordt geklikt.
Maar het vergt natuurlijk best wel wat opvolging. Na een tijdje kan het, zeker voor grotere lijsten met zoektermen, soms wat moeilijk worden om door de bomen het bos nog te zien. Doelstellingen hebben per zoekterm is nochtans hoe u uw rendement het best kan inschatten.
- Welke zoektermen leveren op, welke doen het minder?
- Is het verantwoord bepaalde advertenties te behouden?
- Zijn er misschien andere termen die ook interessant kunnen zijn?
Een andere blik op uw SEA-project kan soms tot vernieuwende en verrassende resultaten leiden. Wij doen een SEA-audit met oog voor uw zaak. SEA kan niet standaard: dit is voor elke website, elke sector, elke firma verschillend. Wij maken een persoonlijke analyse op met daarin een aantal aandachtspunten of opties om uw campagne nog te verbeteren.