Sociale media onderschatten is een grove fout. Geregeld komen er berichten in het nieuws over bedrijven die de impact hadden onderschat van een actie die op Facebook of Twitter werd gelanceerd. Iets delen via een sociaal netwerk is makkelijker dan ooit, en met de huidige generatie smartphones ook directer dan ooit. U kan dit gegeven dus maar beter omarmen.
Wij kunnen u helpen met uw profilering op de verschillende sociale mediakanalen. Een account op Facebook, het meest gebruikte sociale netwerk, kan een mooie aanvulling zijn op uw website. Twitter kan dan weer handig zijn voor directe interactie. Ook minder bekende kanalen kunnen een interessante extra zijn. Zo kan u met een eigen YouTube kanaal bedrijfsfilmpjes laten zien of uw producten voorstellen, of kan u geregeld foto’s delen via de populaire fotoapplicatie Instagram.
Het spreekt voor zich dat we ervoor zorgen dat alle sociale netwerken die voor u interessant kunnen zijn door ons kunnen worden geïntegreerd in uw website. Dingen als de “like” of in het Nederlands “vind ik leuk” knop worden feilloos ingevoegd, en ook maken we het mogelijk om dingen op uw website te delen via verschillende kanalen (een “recommendation” of “aanbeveling” voor uw webpagina).
Wilt u via Facebook graag het onderste uit de kan? Dan helpen we u graag bij het Facebook-advertentie programma. Net zoals u in de meeste zoekmachines kan betalen om gezien te worden, gaat dit ook bij Facebook.
Een stevige basis van sociale media kan uw bedrijf en website absoluut helpen.